پرشین پارک برج لوکس در دزاشیب

پرشین پارک نیاوران

پرشین پارک ، مجتمعی لوکس با مشاعات هتلینگ 

برج پرشین پارک دارای باغیست که روی بام آن با الهام از باغ ایرانی طراحی شده است. 

این مجموعه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در منطقه دزاشیب (تهران) توسط گروه ساختمانی معتبر احداث گردیده است.

معماری

طراحی دقیق و منطبق بر سبک زندگی جدید ، استفاده از تکنولوژی‌های روز ، بهره گیری از دانش‌های نوین در استفاده بهینه از انرژی ، در نظر گرفتن جزییات مانند نور و دسترسی‌ها و مکان‌نمایی ساختمان در جغرافیای شهری می‌تواند در تأمین آسایش و امنیت ، نقش موثری ایفا کند.

لابی مجلل و لوکس

در بدو ورود به برج پرشین پارک ، 1000 متر لابی بسیار لوکس آن در پیش چشم پدیدار می شود. ستون ها و سرستون های استوار و زیبا با ارتفاع سقف 7 متر ، عناصر سبک کلاسیک هستند.

پرشین رزیدنس دراشیب

متراژ واحدها

این پروژه دارای 110 واحد مسکونی با پلان های متنوع و متراژهای 125 الی 270 متر مربع میباشد.

امکانات تفریحی و رفاهی

وجود امکانات رفاهی مانند کافی شاپ ، 3500 متر حیاط هلندی ، جاده سلامت ، سالن اجتماعات ، پارکینگ مهمان و پرسنل مقیم با خدمات 24 ساعته حس آرامش و رفاه را برای ساکنین به ارمغان می آورد.

همچنین فضای 1000 متر روف گاردن ، بیلیارد ، سالن سینما ، مشاعات آبی آقایان و بانوان و زمین فوتبال برای تفریح ساکنین در نظر گرفته شده است.


مجموعه کلید خانه آرمانی تلاش نموده است با ارائه اطلاعات دقیقی از پروژه های ساختمانی در منطقه یک تهران ، خدمات منحصر به فردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

به شما پیشنهاد میکنیم در زمان خرید یا اجاره از مشاوره های تخصصی مجموعه کلید خانه آرمانی استفاده کنید و در کمترین زمان ، اقامتی رویایی را برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

همچنین برای فروش املاک خود نیز میتوانید با عضویت در سایت ، ملک خود را در بانک اطلاعات ثبت ملک نمایید.

برای مشاوره میتوانید با شماره 09121135364 تماس حاصل فرمایید.

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
سوالی دارید؟در خدمتیم.