چناران پارک مجتمع لوکس و برند در فرشته

چناران پارک فرشته

چناران پارک فرشته

در این مجتمع از بالاترین استانداردهای زندگی برای یک منزل شیک طراحی شده و در عین حال به كوچكترین جزئیات توجه خاص شده است.

این پروژه منحصر به فرد در 3 بلوک 17 و 11 طبقه و در کل 90  واحد مسکونی ، در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در فرشته (تهران) احداث گردیده است. متراژ واحدهای این برج عظیم از 270 متر الی 800 متر مربع می باشد که از بالکن ها و تراس ها واحدهای چناران  چشم انداز زیبا و دلنشین دارند.

درهم آمیختگی معماری سنتی و تکنولوژی مدرن

در کل ساختمان و تمام واحدهایش تمام امکانات و تجهیزات یک زندگی مرفه با جزئیات زیاد فراهم شده است.

ساختمانی مدرن که به روزترین تکنولوژی دنیا مجهز شده است. اما در عین حال معماری سنتی ایرانی و فضای کلاسیک در طراحی داخلی برج چناران پارک به خوبی نمایان است. تلفیقی از مدرنیته و سنت ، زیبایی و ارزش این برج را دوچندان کرده است.

نتیجه ی تمام این خلاقیت ها و درهم آمیختن طراحی و معماری سنتی ایرانی در آغوش تکنولوژی مدرن ، زندگی لوکس همراه با نهایت رفاه  برای ساکنان سرشناس آن است.

فضای سبز برج چناران

فضای سبز مجتمع چناران پارک حدود ۵ هزار مترمربع است که امکانات زیادی از جمله  درختان تنومند و کهن ، آبشارهای کوچک و نهرهای آب روان ، همگی در کنار هم فضای سبز آرامش بخش و چشم اندازی دل انگیز را برای ساکنین خلق کرده اند .

همچنین وجود جاده تندرستی ، پیست دوچرخه سواری و تجهیزات ورزشی تفریحی دیگر ، محیطی آرام را برای ورزش و استراحت صاحبان واحدهای مجتمع چناران ایجاد کرده است.

لابی مجلل و لوکس

در بدو ورود به برج چناران ، لابی بسیار بزرگ و لوکس آن در پیش چشم پدیدار می شود. ستون ها و سرستون های استوار و زیبا همراه با  سقف گنبدی و قوس ها که پیکره ها و عناصر سبک کلاسیک هستند تداعی گر معماری سنتی است.

امکانات رفاهی و تفریحی

وجود امکاناتی مانند کارواش ، کترینگ ، خشکشویی ، سالن ورزش و رستوران نیز تجهیزات دنیای مدرن را در محیطی سنتی برای ساکنین فراهم می کند.

مجموعه استخر به همراه سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد با نورپردازی زیبا ، سالن اسکواش ، سالن بدنسازی ، سالن اجتماعات ، سینمای خانگی را نام برد.

سایر امکانات برج چناران پارک رزیدنس

نورپردازی های برج چناران نیز در کنار نقاشی ها بر روی سقف و دیوار لابی جلوه ای لوکس و مجلل به این برج زیبا میبخشد.

درهای ورودی ساختمان به طور دیجیتال با شماره پلاک هر خودرو باز می شوند.

این سیستم امنیت حرفه ای طراحی شده است.

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
سوالی دارید؟در خدمتیم.