بهترین راه های حفظ ارزش پول در ایران چیست؟

بهترین راه حفظ ارزش پول

بهترین راه های حفظ ارزش پول در ایران چیست؟

در شرایط تورمی ، روز به روز ارزش پول کم میشود و با پس انداز کردن پول در بانک های ایران قادر به حفظ ارزش پول خود نخواهید بود.

فرض کنید که 100 میلیون تومان در بانک گذاشته اید و 18 درصد سالیانه سود میگیرید. وقتی تورم سالیانه در ایران 50 درصد باشد ، عملا 32 درصد از پولتان را پس از گذشت یک سال از دست میدهید.

چگونه از آب شدن پولمان جلوگیری کنیم؟

یاد بگیرید که به جای پس انداز کردن ، سرمایه گذاری کنید.

حتما بارها از دوستان و آشنایان خود شنیده اید که زمانی در حاشیه شهر قطعه زمینی را با مبلغی بسیار کم خریده اند اما الان قیمت همان زمین چندین برابر افزایش داشته است.

شاید افرادی را دیده باشید که چند سال پیش با مبلغی کم آپارتمان پیش خرید کرده اند اما حالا ملک آنها آماده شده و ارزش بسیار بالایی دارد و با اجاره دادن آن کسب درآمد میکنند.

هرچند که برای سرمایه گذاری روش های زیادی مثل بورس ، ارز دیجیتال ، طلا و سکه ، صندوق های سرمایه گذاری و… وجود دارد اما شاید کم ریسک ترین و سودآورترین روش سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در ملک باشد.

با پول نقد خود چه کنیم؟

انتخاب بهترین سرمایه گذاری با پول نقد برای فردی با فرد دیگر متفاوت است. عواملی مثل نقد شوندگی ، میزان ریسک پذیری ، سن و سال سرمایه گذار ، هدف از سرمایه گذاری ، مدت زمان سرمایه گذاری و… تاثیر زیادی بر انتخاب روش سرمایه گذاری دارد.

اگر قدرت ریسک پذیری کمی دارید و به دید بلند مدت به سرمایه گذاری نگاه میکنید ، خرید ملک بهترین گزینه است. زمانی که ملک میخرید ، علاوه بر اینکه ارزش ملک شما همزمان با تورم بالا می رود بلکه اگر به قصد سرمایه گذاری آپارتمان خرید باشید میتوانید با اجاره دادن آن نیز کسب درآمد کنید.

شاید فکر کنید که الان قیمت ملک بسیار بالا رفته است و دیگر برای سرمایه گذاری دیر باشد اما این تفکر درست نیست زیرا همیشه فرصت هایی وجود دارد که با تشخیص آنها میتوانید با مبلغی مناسب ، سرمایه گذاری سودآوری را انجام دهید.

 

چگونه در املاک سرمایه گذاری سودآوری داشته باشیم؟

  • مناطق روبه رشد را شناسایی و در آن سرمایه گذاری کنید
  • از سازنده های معتبر آپارتمان پیش خرید کنید
  • در مناطق رو به توسعه اطراف شهر های بزرگ زمین بخرید

 


مجموعه کلید خانه آرمانی تلاش نموده است با ارائه اطلاعات دقیقی از پروژه های ساختمانی در منطقه یک تهران ، خدمات منحصر به فردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

هدف ما ارائه بهترین و به روز ترین خدمات بر پایه صداقت و اعتماد محور و در نتیجه رضایت شما عزیزان است.

به شما پیشنهاد میکنیم در زمان پیش خرید و خرید ملک از مشاوره های تخصصی مجموعه کلید خانه آرمانی استفاده کنید و در کمترین زمان ، اقامت دلخواه را برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

همچنین برای فروش املاک خود نیز میتوانید با عضویت در سایت ، ملک خود را در بانک اطلاعات ثبت ملک نمایید.

برای مشاوره میتوانید با شماره 09121135364 تماس حاصل فرمایید.

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
سوالی دارید؟در خدمتیم.